Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 14 september 2011

En bra start på dagen





Att börja varje dag med att säga högt eller tyst till sig själv vad du ska och vill uppleva under dagen som kommer är en bra start för mig. Bevisen för att det fungerar överöser mig varje dag. Om jag går ut i livet med inställningen att jag redan har allt, att jag lever i överflöd, gör att det oxå blir så. Jag vill alltid träffa kärleksfulla människor under dagen. Då ser jag detta framför mig, ber om det och det blir så. Det finns ingen tvekan i mig om att mitt inre och mina tankar är helt upp till mig att fylla med vad JAG vill ha. Ingen annan ska eller kan komma åt mitt inre eller mina tankar på ett negativt sätt, om jag inte själv tillåter det.

Med mina allra närmaste känner jag ibland att detta är svårt. Att inte bli så exalterad att jag sedan blir besviken för att förståelsen inte riktigt finns där. Tålamodet och insikten om att om jag lever som jag lär, så kommer andra att följa. Det är där jag måste börja. Det funkar inte att prata om det känner jag, iallafall inte med människor som inte vill förstå eller som vill leva kvar i sitt offertänkande och negativitet.

En dag i taget, jag lär fortfarande men har kommit en bra bit på väg och jag förstår mer och mer. Jag ser klarare, jag ÄR klarare och jag är mer självsäker än någonsin. Jag tar för mig av livet och jag skäms inte ett dugg för det. Livet är till för oss alla.

PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!