Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 25 september 2011

Jobba






Jag överlevde jobbhelgen ännu en gång. Nej, det gick bra, men nu är jag väldigt trött. Konstigt nog så fick jag ett städryck när jag kom hem och städade hela huset. Konstigt det där med ork, den finns ju där under ytan hela tiden. Samma sak med träning. När tankarna säger neeej, så orkar kroppen ändå ganska mycket mer. Styrkan finns där.

Idag fick jag agera fixare på jobbet. Jag är en bra fixare =). Jag löser problem snabbt och effektivt. Inget tjafs där inte. Men ögonen stod sedan i kors efter att ha ändrat vårt schema minst 4 ggr.  Nu är jag ledig en dag, sen iväg till jobbet igen och jobba helg igen. jaja. Jag klarar det med!

Några djupare känslor blir det inte idag..återkommer imorgon med ren energi och härliga känslor.

Resorna med bil till jobbet är magiska på morgonen. Jag åker precis när solen går upp. Så vackert. Det är njutning. Att se hur vacker vår värld är, även en tidig morgon på väg till jobbet, när man är trött och sliten.

Puss och ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!