Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 23 september 2011

Frihet

Att finna glädjen och att sedan behålla den är mitt motto! Jag ÄR glädjen. Jag lever den. Livet är underbart i både med och motgångar.
Jag är så stolt över att ha varit där nere. Att jag och Gustaf har varit där nere, utan att ge upp. Jag valde kärleken till mig själv och jag fick hela livet tillbaka i gengäld! Hur underbart är inte det?!
Den största kärleken är när jag går på den väg Jag vill gå på. När jag lyssnar till mitt hjärta i alla beslut, stora som små. När jag ger utan att kräva något tillbaka. När jag får utan att känna tvång att ge tillbaka.
Att ta sig friheter. Att ge frihet till de sina i sin omgivning. Det leder till öppnare, harmoniskare och kärleksfullare relationer.
Tack för människor som bryter ner murar, tack för människor som vågar se sig själva, tack för alla de som går före och visar vägen och tack för de som vågar följa!
Jag ÄR
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!