Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 9 september 2011

Kurs 21




Visionsgården, Tystberga.

Imorgon är det som sagt dax för sista kursen. Känns spännande och jag är lite spänd idag känner jag. Jag går liksom på tå hela tiden. Brukar känna så. Har lärt mig efter alla ggr jag gått kurs. Undrar vart denna resa för mig? Är stolt över att ha gått alla kurser snart och gjort den delen av min resa fullt ut. En resa som varit intensiv, lärorik, inspirerande, kärleksfull, full av sorg och glädje, gråt och skratt, visdom och fram för allt styrka.

Nu går jag in i min bubbla och kommer tillbaka på söndag.

Ta hand om er!!

PUSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!