Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 16 augusti 2009

trött

jag är så jävla trött på att gå upp kl 05 nu...aaaahhhhhh...imorse hade jag verkligen mordkänslor. Äntligen sov Elias längre..ne men då ska Annéa upp..hon som alltid sover till 08 och då vaknar ju självklart Elias när vi går ut ur husvagnen som vi sov i inatt. Hon var bajsnödig sa hon. Men inte F*n kom de nå bajs. Aldrig ska man få sova ut!!!! Nu sitter jag här kl 07 och är bitter. Mår iallafall inte illa efter drickat igår. Tog alvedon och drack mycket innan jag somnade. Tur de. Annars vet jag inte vad som hänt imorse. Tänk att jag sitter här kl 07 och säger imorse redan..haha, man är skadad av alla tidiga mornar.
Ska nog sova lite när Elias ska sova sen. Hoppas jag.

Ikväll ska jag bjuda Madde och Danne på hemmagjord pizza. De ska bli nice..



Erika...när kan ni ha dubbeldate???


pussssssssssssssssssssssssssss

3 kommentarer:

  1. Hahahaha kl 5, jag går upp 4.20 varje morron, ja inte helger då ;P

    dubbeldejt, vi kan när som! =) det är ju ni som har massa inplanerat så ni kan ju komma med förslag? =)))))

    SvaraRadera
  2. ååå mumma=) GUD va gott med hemmagjord pizza=) smasken09 längtar!!!
    Pusssssss//Madde

    SvaraRadera
  3. men se till att försöka sova en stund sen.. hihi tjockis madda bara tänker på mat i första hand=)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!