Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 19 augusti 2009

Jag ÄR

På måndag ska jag till Katarina. Min livscoach, min rådgivare min guide, min andliga rådgivare. Den klokaste kvinnan jag mött. När jag varit hos henne är jag fylld med kärlek, glädje och hopp inför framtiden. Tänk om alla vore så klok som hon. Då skulle världen se så mycket bättre ut. Alla skulle leva genom kärlek istället för att leva genom rädsla. Rädla är det som håller oss tillbaka i livet. Rädsla är oförstånd, trångsynthet och försvar. Rädla gör att vi fastnar i livet och inte tar oss dit vi egentligen vill! Kärlek och åter kärlek är det enda som kan föra oss vidare och framåt. Kärlek är värme, förståelse och inre glädje.

Se inåt och DU kommer hitta det DU söker! Alla svar finns inom DIG..inga yttre ting kan förverkliga den DU är. Bara DU styr över ditt liv.

Jag ÄR kärlek. Jag ÄR fri. Jag ÄR ljus. Jag ÄR en ängel. Jag ÄR.

1 kommentar:

  1. Härligt vännen!! Kärleken till just dig själv är den viktigaste utan den kan man inte älska eller lära sina barn vad kärlek är! :0)) KRAM

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!