Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 10 augusti 2009

Blod, svett och glädje

Nu har jag krattat hela trädgården..och då mear jag hela! Ni som varit här vet hur stooor vår trädgård är! Är helt slut. Svetten sprutar. Men det är sååå skönt när det är gjort. Gustaf röjde igår och jag krattar upp idag.

Jobbade en liten sväng igår. Det gick bra. Jobbade i en annan grupp än min. Jag fick gå till tanter jag inte varit hos alls. Alltid spännande =). Pratglada var dom iallafall. Jag fick backa ut genom dörrarna..haha! Söta är dom iallafall. Sen gick jag in till min grupp för att hälsa på lite bara. Där var det inte mycket positiva ord. Jag vägrar gå in i deras negativa spiral. Gud hjälpe mig om jag faller när jag börjar jobba. Jag är ju medveten om det så jag hoppas att jag orkar hålla mig upp över ytan. Jag ska be om hjälp och jag vet att jag kommer få den. Mina änglar är alltid med mig!
Men en dag i taget. Börjar inte jobba förens 1 sep. Så jag ska passa på att njuta så länge det varar.


Pussssss på er!!!!

Jag börjar faktiskt längta efter bröllop...har till och med börjat planera lite hur jag vill ha det..hihihihihihihi!!!! HAPPY ...fast de förstås...det är ju ingen som har friat än..hummmm


3 kommentarer:

  1. Tycker du att det är så illa.... :( Inte bra! beror kanske vem man jobbar med...men visst, det är ju ingen jättepositiv stämning nu...

    SvaraRadera
  2. Maria!! Är du skorpion?! Minns ej... sorry. I det horoskopet står det idag att någon ska fria till en!!!??? =)
    Inte har sebbe kommit med nån ring än iaf.. haha

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat :0))
    Nä, negativa tankar & stämning ska man hålla sig borta från...bara att försöka tänka på bra saker även om det inte alltid e lätt! Man får det liv man själv gör det till!! ;0)) Positivitet gör att det mesta går runt...Jag finns alltid här för en pratstund om du känner för att få ur dig lite gums! Bara att ringa, sms:a eller maila... :0))
    Men som du säger det e ju om några veckor så NJUT av stunden & lev i nuet!!
    Bröllop, kuuuul!!!! Önskar er all lycka i den planeringen...puss söta du!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!