Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 4 augusti 2009

Holmen och myskväll

Idag blir det Stora holmen igen..fast med Anna och Cesar..ska bli skoj....ikväll ska jag äntligen träffa älskade Evelina!! Var alldeles för längesen nu... och inte bloggar hon särskilt mycke längre..så jag vet ju inte vad som händer i hennes liv =)... spännande!!!

Ha en fin dag alla där ute!!!!
Vet inte om nån läser...e ju knappt ingen som kommenterar :(... jaja..jag skriver ändå..kan ju vara i terapi syfte..=)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Men jag e sämst att kommentera nu för tiden....FÖRLÅT!!!!!! :0)) Älskar att läsa din blogg gums...
    Kollar varje dag i stort sett!! Jag lovar att bättra mig. Hoppas ni får en fin dag idag...kram till dig & dina fina <3

    SvaraRadera
  2. Ha en suuuuper bra dag!!!! =)

    Pussss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!