Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 31 augusti 2009

DIET, jobb, TRÄNING, dagis

Jaha idag har jag överlevt min första dag på jobbet. Känns sjukt skumt att ha börjat jobba igen. Alltså alla rutiner är som bortblåsta och jag fattar ingenting. Haha är så det känns iallafall. Jobbet är det inga problem med. Gick som en dans. Men jag känner samtidigt att det är INTE detta jag vill jobba med resten av livet. Kan vara så ensamt på vårt jobb ibland. Mycket ensam arbete. Men jag älskar mig grupp och mina arbetskamrater. Dom är verkligen bäst. Bara att kämpa på!

Började ju även att gå på diet denna dag och har gjort mitt första träningspass på lääänge. Ska man börja med nåt kan man lika gärna börja med allt! Eller??!! Kändes mycket bra att träna. Tog det ganska lugnt. Är så lätt att ta i för mycket så man blir sjuk istället. Ska försöka undvika det denna gång! Min diet är mest att inte äta skit och inte så mycket. Har ingen plan denna gång. Jag kör på känsla och förnuft. Tror det är det bästa. Då kan man liksom inte bli besviken eller inte nå nåt stort mål man lagt upp. Jag ska må bra och det är det viktigaste!

Annéa börjar på dagis imorgn. OJ så hon har längtat. Vi packade dagisväskan idag. Massa extrakläder och regnkläder. Jag fattar inte vart all tid har tagit vägen. Häromdagen gick ju med en nyfödd Elias och hämtade Annéa på dagis. Nu jobbar jag redan igen. Jag är mycket känslosam nu. Är så mycket känslor. Tänk då när Elias ska börja på riktigt. Blir i nov. Min stooora pojke!

Som sagt en dag överlevt nu ser jag framåt mot resten av mit liv..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!