Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 18 augusti 2009

En gudagåva

Enligt mig är napp en gudagåva. Den har hjälpt mig mycket genom småbarnstiden. Men även detta goda måste få ett slut. Gustaf har länge velat ha bort den från Annéa..men jag har känt att jag behövt den när jag varit hemma mest och hört på skriket. Men nu känner jag mig stark och igår sa jag till Annéa att nappen endast får användas när man sover. Höööga skrik i ca en timme. Men sedan blev det bra. Jag tyckte det gick för långt när jag sa att hon fick bara ha napp när hon myser och sover. ALLT blev då mysa. Dansmys, ätmys, springamys..ja ni fattar. Haha så då tog vi bort den helt. Redan på eftermiddagen hade hon fattat och frågade inte ens efter den. Hon har ju fortfarande sin gose randy. Den tar jag inte bort från henne. Skadar ju inga tänder. Min duktiga tjej!
Kan ju vara bra att Elias inte blir så nappberoende heller. Han får oxå bara ha när han sover (och i bilen). Får vi se hur det funkar. Säkert jätte bra!

Jaha idag ska vi iväg till banken. Vi blev tillfrågade att komma och prata med vår bankkvinna. Får vi se vad hon vill. Har ingen aning.

På lördag blir det fest!!!! Ska bli kul Kräftskiva hemma hos Camilla. Blir massor med folk. Älskar stora fester där man inte känner alla. Alltid kul med nytt folk. Lekar ska de bli oxå. Då kommer vinnar djävulen ut i mig..haha..älskar att tävla.

PUSSSSSS PÅ ER!!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att nappen är guld värd! Bättre än tummen också, den kan man ju inte plocka ifrån dom... Hoppas bankmötet går bra, inge kul å prata pengar, man vill ju bara ha mer...PUSS & KRAM

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!