Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 21 augusti 2009

Handla, hund, svullnad, fest!!

Blev heeelt kär i dessa! Mitt 61:a par =)



Denna ska jag ha på mig imorgon med de snygga örhängena till!!!

Annéas aniskte verkar bätre..har liksom runnit ner..så nu är hon svullen om kinderna mer. Imorgon är det säkert borta. På bvc visste dom inte vad det var. Åkte aldrig dit med henne. Dom hade inte kunnat se mer än vad jag såg. Annéa mår bra hur som. Är det som är viktigast.

Marieberg gick bra idag. Men mest för att mina kära Evelina var med. Hon får passa på barnen..stackare..haha.. dom röjde såå mycket på gina tricot. kära nån! Gustaf hade svimmat om han varit med. Jag är lite lugnare när det gäller skrik! =) Tack Evelina!!!

När vi skulle åka därifrån ser jag till min förskräckelse att nån lämnat sin hund i varma bilen. Ca 2 cm hade dom öppnat fönstrena ..vad tror dom!!!?????????? Visst det var inte sol. Men det var förbannat kvavt och varmt ändå. Jag gick in i min bil och testade. Höll på att svimma efter 1 minut. Hur tror ni då hunden mådde??!! Den verkade lugn där inne. Men vi skrev en arg lapp åt dom iallafall. Hur tänker folk!!!! Jag brukar inte kalla folk för dumma saker. Men i sånna här fall så tycker jag att folk är idioter!!

Jaja imorrn e de fest!! Är peppad till max..särskilt nu när jag har något att sätta på mig oxå!!!

PUSSSSSS PÅ ER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!