Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 23 augusti 2009

Fest, bajs, ikea och mys

jaha det blev en lyckad kräftskiva..kul var det. Tyvärr spelades mest bara hårdrock..inte min grej.men jag dansade en gång och det förevigade Gustaf med att filma mig med mobilen. Haha kul att se dagen efter. Mer galet hoppande än dans enligt mig =).

När vi kom hem från festen märkte vi att vi glömt släppa ut stackars kissen...Gustaf tyckte det luktade skumt inne. Men vi såg inget. När vi sen skulle upp och lägga oss blev lukten starkare. Jag kände inget..måste ha världens sämsta luktsinne..haha. Jo men visst där låg det ju bajskottar och kiss i heeela sängen.. Inte det man vill se när man är trött och vill sova!!! jaja var bara att slänga ut allt. Idag åkte vi till ikea och köpte, ny bäddmadrass 6 st nya kuddar och ett nytt duntäcke. Slog till med ett nytt påslakanset när vi ändå höll på. Ett helsvart. Nice!!

Nu kom Evelina. Vi ska mysa med baguette och te och film!!! MYS! Tycker sååå mycket om min Evelina!!

PUSSS PÅ ER!!!

På lördag blir det fest och utgång. EVA de ska bli sååå kul!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. JAAAAAAA!!!!!! Så jäkla KUUUUL!!!! Längtar grymt! Puss på dig sötaste Maria :0))

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!