Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 1 juli 2011

Nu kör vi!

Träningsupplägg Maria Eriksson 30/6-11
Blodomloppet 31 augusti 2011

Vecka 1
Måndag: Lätt distanspass 8 km

Tisdag: Vila

Onsdag: Snabb distans 4 km

Torsdag: Vila

Fredag: Lång distans lugn fart 12 km

Lördag: Vila

Söndag: Mage och rygg 20*3

Chins
Rygglyft på boll
Hantel rodd
Sit ups på boll
Plankan 1 min * 3
Sitt som ett V och rotera

Vecka 2
Måndag: Lätt distans 7 km

Tisdag: Vila

Onsdag: Intervaller
10 uppvärmning lätt jogg

2-3 min medel tempo
2-3 min vilo jogg
2-3 min löpning (högt tempo)
2-3 min vilo jogg
2-3 min medel tempo
2-3 min vilo jogg
2-3 min löpning (högt tempo)
2-3 min vilo jogg
2-3 min medel tempo
2-3 min vilo jogg
2-3 min löpning (högt tempo)
2-3 min vilo jogg

Nedvarvning och strecha

Torsdag: Vila

Fredag: Långdistan 11 km

Lördag: Vila

Söndag: Mage, rygg, axlar och bröst 25*3

Sittande hantelpress på boll (axlar)
Framåt lutande flyes ( baksida axlar)
Armhävningar max * 3
Flyes liggande på boll (bröst
Fällkniv
Fällkniv med rotation
Chins
marklyft



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!