Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 4 juli 2011

Känslan

Jag har känt mig ostabil några dagar nu! Jag låter egot ta över och jag misstror mig själv och mina förmågor! Jag är inte olycklig men jag finner inte grunden.. Idag fann jag den igen, genom att springa. Jag sprang 8km. När jag sprungit lite mer än hälften så gick det ett rus genom mig som gjorde att allt hår på kroppen reste sig.. Mäktig känsla.. Jag hade kunnat springa hur långt som helst! Vilken underbar terapi!

Nästa torsdag ska jag och Gustaf till Katarina . Ska bli skönt.. Börja semestern med en harmonisk start! Längtar!

När jag vänder mig till hjärtat så ser jag allt så klart! När jag låter känslan tala så blir det alltid rätt. När jag ser mig för allt vad jag ÄR, då älskar jag! Jag behövs för att allt ska falla på plats.. Jag är viktig för helheten! Ingenting är skapat av en slump.. Allt är noga uträknat för att just jag ska gå där jag går. Samma gäller dig! Alla finns för att dom är viktiga och behövs! Jag är varken bättre eller sämre än någon annan. Jag är kärlek och jag väljer från och med nu att våga vara där, i kärleken, alltid!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!