Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 1 juli 2011

Spänning och budskap

Vi människor är så himla vackra! Tänk om alla kunde inse det. Vad mycket problem vi skulle bli av med då! Uppskatta dig själv och se att du finns för att du behöver finnas!!



Blir lite pirrig när jag ser all träning och löpning som ska gälla för mig de närmsta veckorna..(förra inlägget). Madde kommer att anmäla mig till ett milslopp... känns sjuk spännande..ska försöka mig på milen nästa vecka..7 km orkar jag och jag brukar känna att jag skulle kunna springa längre, så det borde gå! En sporre till att fortsätta med det bra arbetet jag börjat med hur som. Min tävlingsinstinkt är stark, den borde få mig framåt!

Imorgon ska jag ut på äventyr..ska bli kul! Får skriva mer om den på söndag..Nu kan jag ej skriva mer för det finns folk som inte ska veta om det =)

Laddade ner en jättefin app till min Iphone. "Daily Teachings" heter den. Den ger mig fina budskap för varje dag. En hjälp för att hålla mig på min väg och hjälp att inte glömma hur fantastisk jag är och hur fint livet ÄR! Även om jag vet om det så är det alltid fint att bli påmind =)


Mitt budskap för idag:
Ja, visst är det viktigt. Att vara tacksam och ha en positiv inställning till dagen som ska komma och till dagen som varit. Om dagen bjuder på underbara känslor och upplevelser så är ju det bra. Men om dagen bjuder på negativa vibbar så har ju det haft en mening det med. Kanske vaknade du upp av att få något släng i ansiktet på dig, kanske insåg du vilka dina vänner är, kanske ser du saker i ett helt annat ljus. Det som först ser ut att vara av ondo, kan vara det bästa som någonsin hänt dig! Så himla fint ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!