Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 21 juli 2011

Det ordnar sig...






Jag har valt att välja bort stressen! Förr packade jag väskor tre veckor innan jag skulle åka, jag packade hela vår lägenhet  3 månader innan vi skulle flytta..jag låg sömnlös med resfeber om vi skulle iväg någonstans. Allt sånt är borta. Jag har valt att inse att allt ordnar sig. Jag planerar fortfarande och ser till att saker och ting är som det ska. Men inte på ett maniskt sätt och inte innan det verkligen behövs! Så skönt. Det är riktigt härligt att inse att det ÄR ett VAL jag gjort. Jag väljer att ta bort stressen. För att jag vill må bra och njuta av tillvaron. Inte springa eller härja omkring...det är inte det livet handlar om!

Njuter Du av tillvaron?


PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!