Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 20 juli 2011

Vilken är din ursäkt?



Se denna filmsnutt. Motiverande och tänkvärd!!


Vilken är din ursäkt till att inte träna?? Mina blir färre och färre..förr kunde jag hitta på hur många som helst. Men jag har kommit på att dom ursäkterna håller aldrig. Ursäkterna får mig att må dåligt, dom får mig att bli något jag inte är..dom får mig att bli lat, dom gör mig mindre än vad jag ÄR.

Jag kan och jag vill...jag tränar för att må bra..inte för att se ut som en gud..men kroppen följer ju med, så det är en belöning jag får =)

Jag vet att DU oxå kan.. När spärrarna bryts så ligger ju hela världen där och väntar..Vad väntar DU på??

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!