Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 10 juli 2011

SEMESTER




Äntligen semester!! Haft en hård jobbvecka, men nu är den över! Så skönt. Ska inte tänka på jobbet alls dessa 5 veckor =). Nu kan vi äntligen tillämpa sova varannan morgon regeln igen. Så himla skönt när båda är hemma och är lediga. Då kan vi unna varandra sovmorgon varannan dag =)

Firade in semestern med ett rygg och magpass...jobbigt, men nice!  Längtar till springturen imorrn. Men den får bli på kvällen, alldeles för varmt annars.

Det är nu jag ska öva mig på att njuta. Njuta av varje dag, inte bara av de dagar som vi planerat något på. Nej, verkligen se det fina i alla dagar och se NUET och inte bara längta framåt. När jag ser framåt hela tiden, då missar jag ju det som händer NU, och tiden rusar iväg. Lever jag dag för dag, stund för stund, så rusar inte tiden iväg. Så det blir min övning denna semester! Jag vet inte vad nästa dag har att erbjuda så då tar jag dagen som den kommer och lever dagen som jag är i. Det låter bäst. Så får det bli!!

Massa puss från en semesterglad Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!