Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 8 juli 2011

Läsvärt!

Idag läste jag en så välskriven text. Den väcker så mycket känslor! Älskar när jag hittar så bra texter som verkligen har känsla och budskap! Läs den HÄR !!

Jag kör alltid 30 på 30 sträckorna. För det finns en anledning till varför det är 30. Det finns oftast barn bredvid dessa sträckor. Jag förstår verkligen inte hur man kan köra för fort förbi ett dagis eller en skola..är det verkligen värt den halva minuten man vinner på att köra 10 km för fort eller den minuten man vinner på att köra 20 km för fort och då riskera sitt eget eller någon annans liv? Samtidigt blir jag stressad av att ha någon bakom mig just under dessa sträckor..men inte nu längre!! Han skrev det där så bra så jag ska aldrig mera skämmas för att hålla hastigheten!!!!

PUSSS PUSSS och läs artikeln nu för tusan!! =)



http://fredrik.cafe.se/personligt-meddelande-2/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!