Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 12 juli 2011

Min livlina





Min löpning har räddat mitt liv. Det är verkligen så jag ser på det. Känslan jag har under och efter ett pass är total utmattning och total urtömning. Att få bli så trött och få rensa så mycket ur både kropp och själ, hjälper mig på min väg i livet. Jag är så oerhört stolt över det jag åstadkommer. Det är stort för mig detta. Att Jag ger mig ut och springer 3 långa pass i veckan. Att få bevisa för mig själv att jag har såna krafter i mig, att jag Kan göra allt jag vill göra. Det finns inga gränser, bara mina egna.
Jag satte på mig skorna och sprang..att stanna fanns inte i mitt huvud, för jag vill framåt och jag får så mycket tillbaka när jag ger så här mycket av min kraft till löpningen.

I mitt huvud existerar det mycket löpning nu. Men det är ju för att jag vet hur hjälpt och hur bra den är för Mig. För mig är det inte bara ett träningspass, det är en livlina. Löpträningen får mig att följa den väg som är bra för mig. Den får mig att töja på gränser, den får mig att inse hur mycket Jag kan, den får mig framåt i livet. Den ger så mycket mer än vad den tar! Den ger mig frihet..friheten som jag sökt efter, den har jag hittat.

Jag är så tacksam Att jag funnit något som ger mig så mycket energi och glädje. När jag övervinner mina tankar, när jag vinner kriget inom mig, då kan jag komma hur långt som helst. När jag verkligen har tillit till Mig och mina krafter. När jag både fysiskt och psykiskt bevisar för mig själv att jag KAN, då är jag fri!

Ett innerligt tack till mig själv och de fina som peppar mig. Tack Madde för din tid och dina program.

PUSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!