Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 30 juni 2011

Förändring...









Annéa klippte sig idag för första gången på 5 år =) Hon valde alldeles själv hur hon ville ha det. Satt stilla som en staty och var sååå duktig.. Jag älskade hennes lååånga hår...men Nu hoppas jag på att få slippa gråt vid tvätt och borstning.. Har hon fått ärva mitt hår så kommer det växa ut fort, fort.. Jag frågade om hon ångrade sig..men det gör hon inte =)

PUSSS PUSSSS

5 kommentarer:

  1. Åh så fin!! Ser ut som en stor skolflicka :) Tusen kramar faster

    SvaraRadera
  2. Superfint, mycket lik sin fina mamma =o)

    //Marina

    SvaraRadera
  3. Haha va söt som bestämmer alldeles själv =)

    SvaraRadera
  4. Annea! inte visste jag att du klippt dej men du blev jättefin farfar kände inte igen dej!puss från farmor. Matilda är här o visar mej lite om facebok.

    SvaraRadera
  5. Va fint det blev! Hon är verkligen som en liten docka

    kram
    Susanna D

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!