Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 19 juni 2011

Kalas











Haft en jättefint kalas för min 5 åring och 3 åring! Dom fick sååå mycket fint och dom var så nöjda hela kalaset. Alla tyckte om det jag bakat oxå =).

Tack alla fina som kom och gjorde mina barns dag så himla fin! Trots att regnet öste ner så var humöret på topp och alla barn hade så kul ihop. Inte ett enda gnäll. Bara bus och kul.

Känner mig alldeles varm inuti efter ett sånt här lyckat kalas..Tack igen alla!!


PUSSS PUSSSS

Sprang en sväng efter kalaset...då kunde jag trycka en pizza efteråt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!