Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 23 juni 2011

Monster

Va f-n vill du?? ;)



Ja, som ett monster känner jag mig..Ägglossning och Marias mörka monster kommer fram...Jag vill äta allt jag ser, jag blir irriterad över det mesta, jag har INGET tålamod alls, jag höjer rösten, överanalyserar och muckar gräl. Energin försvinner och det påverkar min träning...Energin läggs liksom på fel saker och känslor...

Är väldigt trött på denna PMS. Jag har aldrig upplevt den förut. Alltså inte förens för kanske ett år sedan. Kanske beror det på att förr var jag sur varje dag och inte bara före mens, och märkte då inte va det...Nu är jag för det mesta lycklig och mitt i prick vid ägglossning varje månad kommer monstret fram. Först smyger det sig på..sen Pang blir jag helt hysterisk, när jag lugnat ner mig så kommer jag på att jaaa just de..det är den tiden på månaden. KUL!

Finns tabletter på hälsobutiker för sånt här. Jag ska köpa direkt imorgon. För nu är det verkligen påtagligt jobbigt varje månad med detta.. Ofta så lyckas det passa in med att jag har elev bredvid mig på jobb under dessa dagar..haha..stackars..inte finns det tålamod att vänta på att dom ska fatta.. Eh ibland behöver dom en spark i arslet..lyssnar dom inte och gör tvärtom, då har jag väl rätt att bli lite irriterad =). När sedan eleven tillrättavisar något jag gör och har gjort i 10 år hos samma brukare..då kokar jag...haha..nu kan jag bara skratta åt mig själv när jag skriver..men det är jobbigt när jag är mitt uppe i det. Jag vill ju inte ryta mig fram i livet en vecka i månaden!

Jag ber till gudarna om att tabletter kommer hjälpa...meditera skulle nog sitta fint oxå.

Imorgon blir det jobb..sen fira med kära grannar..sen mer jobb lördag och söndag!

Ha en underbar midsommar alla fina!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!