Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 7 juni 2011

Helg

Ne ne ne...sånt här håller inte jag på med längre!




Nu tar jag helg..ett litet möte på jobbet imorgon bara..sen är jag ledig fram till nästa torsdag..så skönt!

Fy vad trögt det gått med löpningen igår och idag..lite kan det ju bero på att det varit närmare 30 grader..men mest är det nog att jag inte kunnat springa på en vecka..då är det nästan som att börja om igen..men 5 km sprang jag idag..i terräng..så jag är nöjd.

Nu börjar det åska..måste nog dra ur alla kontakter..

Ta hand om er!!

Massa pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!