Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 29 juni 2011

Uppdatering

Hej alla fina!!

Nu har jag varit dålig på att blogga i några dagar. Fullt upp med jobb och annat. Hade en jättefin midsommar helg (trots jobb). Har haft fina dagar mest hela tiden faktiskt.

Har varit nere i några dagar vad gällande kost och träning. Blev ledsen och kände återigen de ovälkomna tankarna "det spelar ingen roll". Dom tankarna vill jag inte ha. Dom förstör och dom drar ner. Men jag tog upp dom till ytan och jag var ärlig med att jag kände som jag gjorde. Efter det gick jag ut och sprang och slog rekord. Då blev jag lite mer taggad igen. Nu denna vecka så har jag fått upp modet igen. Igår blev det ett riktigt kul och utmanande träningspass med Madde. Massor av magövningar. Jag har inget självförtroende när det gäller mage. Men jag klarade det. Tro inte att det var lätt..nej, nej. Madde vet hur man gör ett riktigt tufft pass. Men för varje omgång så klarade jag det bättre och bättre. Jag var så nöjd när jag gick därifrån. Kroppen är riktig öm idag och värre lär det bli. Men det är bara härligt.

Tankar går verkligen att förändra. När jag tar upp dom till ytan, erkänner, bearbetar och släpper taget, då blir jag fri. Så skönt!


Madde kom med ett förslag gällande träningen som jag tycker låter spännade. Blir lite pirrig av att tänka på det =). Berättar mer om det sen. To be continued...


Jag lägger in en bildbomb föreställande de dagar jag missat att blogga på =)

Fina Daisy gillar uppmärksamheten =) (midsommar)

Nästan alla barn som firade midsommar ihop

Midsommar

Kul lekar

Träning a la Madde

En tur till stan med barnen

Midsommar

Dax för träning

Väntar på bussen

Åker buss..Elias första bussresa =)

Midsommar

Kärlek!
PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!