Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 6 juni 2011

Grattis Gustaf!



Idag fyller min älskade Gustaf år. Tyvärr jobbade jag under dagen..men jag hann med att ger frukost på sängen och paket på morgonen =). Han fick en gitarr och annat smått och gott..första gången på länge som jag känner mig riktigt nöjd med presenterna..hoppas han oxå är det=)

Sen kom släkt och vänner och fira en sväng..mys pys!! Jättefina presenter blev det..som även jag har nytta av =) Förutom kalsongerna ;)

Älskar dig Gustaf!! Stort Grattis!!

PUSSS PUSSS

2 kommentarer:

  1. Älskar dig oxå min kära Maria.. å tack för allt det fina jag fick <3

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!