Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 18 juni 2011

Lätt att gå ner i vikt!

Fy fasen..hit går jag aldrig tillbaka..alltså alla får ju se ut hur dom vill..men i denna kroppshydda som ni ser på bilden trivdes inte jag..Just nu trivs jag..jag har precis kommit under 70-sträcket. Jag har gått ner från 79.8kg till 69,7 och några kilo är det kvar. Från 109cm runt höft/mage till att Nu ha 92cm runt samma område. Stolt ÄR jag!

Det är lätt att gå ned i vikt. Det är verkligen det. Men det måste få ta tid.. Vad allt handlar om är motivation och tålamod och en sjuhelsikes vilja. Att gå ner är lätt..när jag bestämde mig och när jag fick rätt hjälp så var det lätt och jag fortsätter...Det finns inga genvägar och det finns inga dieter som gör mirakel... Äta minst 5 ggr om dagen och träna hårt och ha en ätardag i veckan...det är mitt råd för viktminskning. 

Jag har hjälp från min fina vän Madde. Men viljan och viktminskningen står jag för. Jag har alltid mitt träningsschema och mitt matschema på kylskåpet.. Min hjälp i detta är att jag ALLTID vet vad jag ska äta och göra. Att planera matlådor och laga mat i massor är ett måste för att hålla schemat. Det gör jag med glädje, för det ger otroliga resultat!

Det behöver INTE gå fort att gå ner..den bästa viktminskningen är den som tar tid, den är hälsosam och håller i längden..låt det ta tid men ät rätt och träna ordentligt under tiden..resultaten kommer.


VIKT: 2010-2011

Juni 2008. Gravid med Elias: 99kg!!! 
Juni 2008. Efter födsel: 90kg 

Upp och ner hej vilt under två år...

2010: 79,8kg

 2 maj 2011. Började hos Madde: 73,6kg
 18 juni 2011 : 69.7 kg och minus 24,8 cm runt kroppen!!!

Nu ska jag njuta av min helg och ha ett fint kalas för mina barn på söndag!!

TA HAND OM ER!!

1 kommentar:

  1. Grattis fina Maria! Jag vet ju att du slitit som ett djur med din träning. Önskar jag hade samma grymma vilja! /Pusss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!