Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 6 juni 2011

Fest





Jag vill tacka Daniel och Madde för en trevlig, mysig och kul fest i lördags..God mat och dryck!! Så skönt att kunna sitta ute hela kvällen och natten..kom hem runt halv fyra på morgonen..Men jag hade tagit det hyfsat lugnt så dagen efter mådde jag bra..G mådde sämre ..! Men så är det ju ibland.. Helgen har varit underbar...så skönt med sol och ledighet..

Snart är jag långledig..som en liten minisemester..Njuta var ordet..jag påminner mig själv om just det varje dag nu. Så viktigt känner jag. Att njuta av livet och mig själv och allt det jag upplever. Tiden går inte lika fort om jag njuter och stannar upp och ser allt för va det är. Då har jag medvetet tagit alla steg i livet..inte bara sprungit fram för att sedan undra vad som hände.. En fin lärdom som jag tar vara på nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!