Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 9 april 2010

Mindfulnes

Stanna upp

Observera

Acceptera

Släpp det!

Detta jobbar jag med...

Ialla situationer har man ett val...vi väljer själva hur vi vill tolka en situation..och hur vi mår i en situation. Det viktigaste i detta är att acceptera situationen som den är och sedan släppa! Att acceptera gör att jag kan släppa...kämpar jag emot går jag emot flödet och gör det bara svårare för mig själv! Så här är det nu, må så vara, släpp det och gå vidare.


2 kommentarer:

  1. Tack för att du påminner.. kan ALDRIG bli för mkt av det... PUSS

    SvaraRadera
  2. mycket kloka ord!!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!