Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 13 april 2010

Gott och blandat


VÅÅÅÅÅR!!!



Hälsade på Maria och hennes familj...Söta Julia
är det nya miraklet i familjen =)


Elias sover...han har stiiil!!



I stadsparken!



Idag sprang jag igen...gick super..har sjuk träningsvärk i heeela kroppen..haha..men det är bara skönt!

Försökte plugga lite nu ikväll...gick inge bra..går bättre på lektionerna! Går så sjukt fort nu! Har bett en granne om hjälp...hoppas hon kan bistå mig =)

Jag är trött...legat på spikmatta igår och idag..är så skönt när jag tar mig tid för det..köpt en ny avslappningsskiva oxå..men jag somnade tyvärr så jag hörde inte allt hon sa...handlade om att rensa sitt inre och yttre..får öva mig på den flera ggr, så jag kan lyssna på hela =) Tufft på jobbet är det oxå..ibland tappar jag focus och låter det ta över mig...får försöka påminna mig själv om att andas och acceptera!

http://www.vattumannen.se/ är en fin sida där man kan köpa meditationsskivor, spikmattor, naturmedicin mm. mm. Kommer på posten som ett skott...väntade bara en dag på skivan.


PUSSSSSSSSS!

ps. imorrn blir det hemligheter igen ds.






1 kommentar:

  1. tja gums! HOJTA TILL OM DU SKA TILL stadsparken nästa vecka så kan vi komma förbi! :) kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!