Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 18 april 2010

iväg

Det ska bli så skönt att komma till Katarina...jag behöver verkligen de nu!!! Mitt tålamod är lika med noll och jag vill mest gråta...men det är nog eftersom jag är trött efter veckans jobbande...veckan som kommer blir lugnare och sen blir det Sthlm med alla mina bästa!

NU ska jag gräva ner mig i soffan och glo lite tv...ut och springa imorrn får de bli...då släpper man all skit bakom sig!!!!

Annars mår jag bra...har faktiskt haft en fin vecka och helg...kände bara lite frustration nu på kvällskvisten!

pussssssssssssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!