Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 30 april 2010

Genomborrande

Igår fick jag insikt i att det finns människor som bär på så tunga och "fula" energier att det kan ta sig genom en telefon.

Jag ringde för att prata med en kantor som ska spela piano när jag ska sjunga två sånger på en begravning 7:e maj. Tänkte fixa en tid som vi kunde ses och öva och ordna tonart och sånt.

Han var så otrevlig och hemsk i tonen. Han kunde inte öva med mig han kunde inte fixa rätt tonart. Han erbjöd sig (som han kallade det), att öva med mig EN timme innan begravningen. Jag förklarade att jag gärna ville kunna öva hemma på rätt tonart och att vi skulle bli samspelta innan. Men då lyssnade jag inte och han erbjöd sig att öva en timme innan!!! Så var det med det.

Det kanske inte låter så hemskt nu...men han gick rakt igenom telefonen och gick in med all kraft. Var väldigt obehagligt och jag grät och skaka som en tok när vi lagt på.

Har sjungit med många kantorer och INGEN har någonsin haft problem med att ses innan eller att ordna tonart. Vilken artist övar EN gång EN timme innan man ska uppträda?? När jag sjunger för människor, särskilt på begravning, vill jag ju att det ska låta bra och jag vill känna mig säker med den som kompar mig. Han förstod ingenting och jag vill aldrig ha kontakt med honom igen. Obehagliga människa. Hoppas han finner frid i sitt hjärta snart så han kan behandla andra människor med respekt och kärlek!

Jag må vara blåägd..men nu vet jag att dessa människor finns. Har faktiskt aldrig stött på en människa som behandla folk som han gjorde. Var så svårt att skaka av sig honom sen..han etsade sig fast och gjorde mig skakig resten av dagen och kvällen..han sitter fortfarande kvar..jag låg på spikmattan och rensade bort lite..men han kom tillbaka på kvällen! Nu är det upp till mig att filtrera bort honom för gott!

Hon som "anställde" mig för sången är iallafall jätte snäll och go och hon förstod när jag berättade vad som hänt. Hon vet vem han är och hon vet att han är knepig med människor! Minst sagt!!! Jag hoppas nu kunna hitta någon som kan hjälpa mig och kompa mig. Vill så gärna sjunga när dom så gärna vill ha just mig!

Dax att ta tag i denna dagen! Matte sen mys och mat hemma hos superfamiljen Yourstone/Lerner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!