Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 29 april 2010

Allra första gången...


Imorse bryggde jag mig själv en kopp kaffe... Till MIG...det har jag aldrig gjort förr..kanske börjar jag oxå bli vuxen nu =) Skummade till och med mjölken! Inte tyckte jag det var särskilt gott..men godare än vad jag brukar tycka det är...kanske, kanske blir det fason på mig med!








1 kommentar:

  1. Vi har olika saker att träna på! Du kaffe, å jag vinet =).Men inget av d känns som att man måste lära sej dricka. Men som sagt den sociala biten är ju oxå viktig... Dessutom ser det sååå gott ut när ni sitter med era vin glas. Men BLÄÄÄÄ. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!