Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 26 april 2010

Helgen!


Helgen i Stockholm blev lyckad...upp tidigt (inget ovanligt) för att åka till Ervalla med barna...åt frukost där och drog sedan iväg mot tåget..första klass..mycket nice =).

Vi bodde på ett fint hotell...gud vad jag älskar hotellsängar och deras lakan..är ju helt sjukt mjuka och sköna..vad har dom för tvättmedel ?

Vi fick en flaska champagne och ost med kex av Maddes mor..tack tack..det var lyx!!

Bounce var sjukt bra...är helt otroligt vilka rörelser man kan göra med en kropp..oj oj!! Äntligen fick jag se dom live...deras sista show ever! Tur att jag hann!! Efter showen blev det förfest på hotellet och sedan ut och äta..blev lite sent för vi hitta först inte till restaurangen...blev tillslut en irländsk pub...mycket gott och mysigt ställe! Så det blev lyckat! Sen SOV vi ända till kl 9.30...fattar ni vilken sovmorgon det är!!!??? Fast 05.33 prick..vaknade jag en stund...då brukar Elias vakna..är väl inställd på det jag med nuförtiden =) Men jag somnade om..lycklig över att inte höra ett enda barnskrik på heela natten!

TACK FÖR EN FIN FIN HELG MINA ÄLSKADE!!




PÅ puben



Bounce



Sötnosar



Snyggast i stan! Love you baby!!!!



1 kommentar:

  1. Tack själva för en helt underbar helg!! Showen va heeelt sjuuukt bra.. Ska börja träna that aaass nu =) hahaha. Får slå en pling till Benke snart;) Älskr dig hjärtat!! Pusss MAdde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!