Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 6 april 2010

Trillar ej ned...

Fick ju faktiskt ett jätte fint hängsmycke av mor och far igår oxå. Älskad stod det på ena sidan, och den andra sidan stod det dotter på. Mycket fin text!

Idag var det BVC med Elias...stressade som en tok för att hinna som vanligt...fick trycka in mig i en snödriva med bilen..finns aldrig parkering vid op längre...fick ingen böter som tur var. Lisan var där när jag kom tillbaka till bilen..men jag tror han förbarmade sig över mig...stressad tvåbarnsmor springer från bilen för att hinna till läkaren med sitt "sjuka" barn...han var där när jag sprang in oxå..men jag fattade då inte riktigt att han var en sån =). Tack för ingen böter hur som =)
Lilla pöjken skulle kolla upp om testiklarna hade trillat ned...men icke...läkaren hitta bara en..så vi fick remiss till USÖ...vill ju inte ha nån operation..hoppas den andra hittas av läkare på sjukhuset!

Nu har jag pluggat matteläxan vi fick över påsk...bättre sent än aldrig...finns inge facit men jag hoppas jag gjort rätt =) Känns bra med matten just nu. Fick ju lite extra självförtroende när jag klarade första provet. Som min lärare säger, gör man något tillräckligt många gången (10000) så blir man riktigt bra på det. Får se om jag orkar göra allt så många ggr =) Bara att nööööta in allt!

C ringde plötsligt igår...inte alltid vi pratar...kanske blir grannar..kul säger jag =) Jag trivs jättebra här..ett guldställe är vad det är..med allt vad gäller människor, dagis och områden..!


Nu blir det lite pust i soffan med min sjuka man...han jobbar alldeles för hårt nu för tiden!! Extra puss till honom!

Extra hångel till min Indi som har bebisar i magen =)

PUSSSSSSSSSSSS


2 kommentarer:

  1. Ha ha nu fattar jag din över text, trillade ej ner..lite kul va det. Vi hoppas den bara är lite sen o faller ner när den själv är mogen då.
    Indi säger: Vi hann ju inte hångla idag, du kom, du gick, allt gick så fort...nästa gång vill jag mysa mer...

    Puss min fina

    SvaraRadera
  2. Vet du, jag skratta för mig själv när jag läste...C...det kallas jag av mina syskon :)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!