Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 28 april 2010

Energier

Elias 12 månader!


Nätterna är verkligen inte roliga nu...Han sover bra en natt...sen sover han knappt alls i en vecka...utan sömn blir jag helt tom, känslig, ledsen, arg, uppgiven. Är jobbigt som tusan. Jag vill så gärna att han ska kunna tala snart så vi kan kommunicera i det istället för med skrik och gråt...All energi jag har ger jag bort på jobbet...när jag kommer hem finns ingen Maria kvar..ingen snäll Maria iallafall...jag älskar den Maria som jobbar...hon är så himla bra. Hon kan sitt jobb och är väldigt fin, omtänksam och rolig mot dom hon jobbar med och tar hand om. Vart är den Maria när jag kommer hem????

Längtar otroligt till Katarinars kurs i juni. Då hoppas jag finna MIG och min frid...den är påväg men jag vill känna den helt!

Ska ta bort all negativ energi...ska befinna mig där den positiva finns...ska inte låta mig dras in i andras negativa och "störda" världar. Alla kan få hjälp men inte många ber om den...därför kan jag inte känna mycket med dom som bara kämpar ett helt liv för att dom är för stolta eller"dumma" för att be om hjälp. Dom har mått dåligt så länge så att det är en del av dom...utan sitt negativa vet dom inte vilka dom är och det skrämmer dom...-vad händer om man tar bort allt jag "levt" för??!! Rädslan styr dom!!! SLÄPP TAGET!!!

Dax att rensa det gamla och in med fina energier i ljus och kärlek! Ibland behöver man titta runt omkring sig och fråga sig om man behöver allt man då ser...kan något tas bort för att jag ska må bättre. Då gör man det! Finns ingen anledning att umgås med någon eller ha saker som inte ger något. Ge och ta i symbios!


Jag ÄR Kärlek

Jag ÄR fri och bestämmer över mig i Mitt liv

Jag ÄR här och NU

Tillåt dig att LEVA.



1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bättre snart! Man fungerar ju verkligen inte utan sömn!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!