Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 10 april 2010

Ledig helg!





Det är mycket hemlighetsmakeri nu =). Jag och en till tjej planerar daten vi ska ha med GIRLS. Ni vet gänget som ses två ggr om året och gör nåt riktigt kul! Denna gång är det min tur att planera. Jag är den sista som får äran...sen börjar vi om igen =)... ville inte vara själv så Anna planerar en gång till med mig! Vi har hittat en jätte kul grej...bokat och klart...snart blir det inbjudningar...kuuul!!
Jag jobbar självklart just den helgen vi har träff...blir väl till att ta de sista sem dagarna jag har...eller så tar jag två mammadagar..har nog några sparade!


Elias sov bra inatt..(har haft en period så jag nästan trott vi varit tillbaka i spädbarnsstadiet :S) Somnade om från 5.30 till kvart över sex...då kom han intrippandes till vårt rum..då lägger han sig på pappas arm =)...men sen vakande Annéa...lika bra att gå upp...De här med sovmorgon har omvärderats kraftigt sedan jag fick barn..haha kl 06 är rena rama himmelriket att vakna! Imorrn är min sovardag...snälla snälla...låt mig få sova länge då..jag har ju en förmåga att vakna tidigt varje gång det är MIN sovdag! Har blivit bjudna på frukostdate hos madde och daniel på söndag...hääärligt säger jag...först sova ut, sen härlig frukost..inte illa! Ska även nosa på min gymnasieväns nya bebis! Var längesen vi sågs..ska bli trevligt!


Idag blir det stadsparken med de små och faster =) Ikväll kommer Madde och Anna hit...ska bli mys!

Längtar efter att få fira Theo (Elias och Annéas nyaste kusin) ordentligt..kanske kan kika in snart snart hoppas jag!! G får styra upp...vill inte tjata på nybliven mor att få komma..kan bli mycket i början ju!


Har börjat äta L-argiplex...jag gillar dom. För lust, ork och välbefinnande...finns på Hälsokraft! Naturmedel e de bästa! =)

Ha en underbar helg alla fina!!

PUSSSSS PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Gud va jag längtar till tjejdaten!!! blir inte nådigt nyfiken på vad ni styrt upp... ska verkligen försöka palla med ända till midnatt denna gång:) Men först har jag ju våran date att se fram emot. Det ska bli mycket spännande. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!