Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 16 april 2010

död och sömn

Igår jobbade jag kväll...gick förbi lägenheten där jag varit så många ggr förr...minst 2 ggr i veckan i flera års tid träffades vi. Mycket skratt har vi delat..även tårar ibland. Var en fröjd att få hjälpa just henne...Nu plockar anhöriga ut hennes saker..jag blev ledsen..men hon blev inget paket och det var så hon ville ha det..snabbt! Men för oss bredvid så gick det för snabbt! Jag tänker på dig B!


Har för övrigt inte fått någon sömn inatt...inte mycket iallafall..Elias skriker mer än han sover..oj oj...fick hålla om honom hårt hårt och sjunga för honom så lugnade han ned sig tillslut...är så maktlöst att inte veta varför han skriker..han talar inte än och då blir det svårt...vad tynger honom så??????? Han blir så arg, så arg...ingenting duger...men den hårda kramen och vaggade hjälpte...får göra det nästa gång oxå...han behöver säkert närhet och känna sig trygg...men varför känner han sig inte trygg??? Blir jätteledsen när jag inte kan tyda mitt barn!

Mattecellerna lär inte vakna till liv särskilt mycket idag...vi får se..skolan ska jag till no matter what!!

PUSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!