Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 2 augusti 2010

Underbara dagar

2 underbara dagar med bejbi har jag haft. Vi pustade i soffan..kollade på två säsonger av 2 och ½ men...sjukt bra =). Vi gick på bio och vi gick på fest...sååå mys..lite mycket rosé blev det för mig..men min G har världens finaste tålamod med mig så det gick bra.. Tack för att du står ut Gustaf! Vi hade det helt enkelt väldigt fint. Dagen efter festen sov vi till kl 14..haha det är ju sjukt ju..visst vi lade oss inte förens kl 05..men ändå..jag kände mig som 15 igen =)

Barnen har haft det sååå bra med både mor och far föräldrar! TACK för att ni alltid ställer upp!! Vi är evigt tacksamma för all hjälp vi får!

Vi behövde detta..jag och G. Tack för fina dagar min fina!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!