Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 18 augusti 2010

Nu ska jag bli klok...


...iallafall klokare än vad jag redan är =) Jag älskar att läsa och dom här böckerna har jag längtat efter att få på posten...hur klarade man sig utan internet förr??? Allt är ju så smidigt =)

Läst bok 1 som är underbar..hoppas på samma känsla med denna bok!

Den här tror jag kommer bli ett uppvaknande

Intressant.. Hur man skapar andlig kontakt!!

Ikväll får det bli läsning, mycket läsning...



Den som tittar utåt, drömmer, den som tittar inåt, vaknar
/C.G Ljung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!