Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 15 augusti 2010

Svar till Annica...

Och alla andra som kanske undrar....


Kurserna jag går på är ledda av Katarina. Hon är den jag går till för att prata. I 4 år har jag gått till henne för vägledning. Hon går in på djupet och ser saker och ting på annat vis än "vanliga" psykologer. Hon ser MIG. Det är raka puckar med en kärleksfull hand. Hon healar och hon ger behandling.
Är svårt att beskriva henne utan att folk ska missförstå och tolka in egna värderingar. Hon måste upplevas. Hon är enkel, rak, snäll och oerhört klok! Det bästa med Katarina är att allt hon säger har hon upplevt själv..hon vet vad hon pratar om..hon behöver inte gissa sig till hur saker och ting känns. För hon VET!

Jag har gått kurs1 och ska nu gå kurs 2. Jag åker till en kursgård utanför Nyköping. Där träffas vi ca 6-9 st för att meditera och prata och ta oss Igenom alla hinder för att slutligen kunna se sig själv för den man verkligen är. Öppna upp och bli medveten. Släppa rädslor och bli sin egen mästare. I allt i livet. Allt med vägledning av Katarina. Kurserna är oerhört upplyftande och det händer otroligt mycket med kropp och själ. Allt, och jag menar allt, kommer fram i det öppna. Du får börja om på nytt och se allt i ljuset. Det är underbart med en rensning.

Men som sagt det måste upplevas. Svårt att beskriva med ord hur något känns. För det är känslor som upplevs!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!