Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 6 augusti 2010

MOD




Börjar med att gratulera min vän Evelina till förlovningen...tänk vad livet kan vända och tänk vad mycket som väntar på oss i lycka och kärlek..En fin plan! GRATTIS önskar er all lycka!!


Igår fick jag äntligen åka till vackra Nora..älskar att åka dit på sommaren..tyvärr blev det ingen camping men en liten tripp får duga =)

Tänker mycket nu..på hur jag ska leva som jag lär..kan ju bli mycket snack och lite verkstad ibland känner jag...skulle så gärna vilja gå på kurs 2 i aug nu..men pengarna tryter...men jag kan ju alltid be om dom så finns dom..att tro är starkt och bara det hjälper mig mycket!
Det är dax att ta ett steg till..jag är ivrig att komma vidare..lätt att stagnera...det vill jag verkligen inte!

Tacksam och glad över att så många visat intresse för att åka till Katarina. Fler och fler börjar förstå hur viktigt det är att vara sann mot sig själv och börja ta hand om det innersta...sin själ och sig själv! Tack till er...modiga och orädda ÄR ni!



KÄRLEK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!