Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 18 augusti 2010

Jobb

Jaha, då har jag jobbat mina två första dagar på jobbet. Har gått bra..känns inte som jag har varit borta alls. Samtidigt börjar jag mer och mer fundera på vad jag ska göra..plugga till ssk skulle vara fint. För att sedan bli barnmorska. Vi får se.

I helgen blir det sång och fest..ska bli mys. Jobba söndagen men det struntar vi i nu =)

Trött är jag..sjukt trött...känner mig till och med arg..det var längesen nu..trötthet eller urrensning...vet ej!
Jag åker själv på kursen förresten..inte ofta jag åker iväg på saker själv..det är bra för självförtroende och självkänslan.. ska bli skönt att vara själv på ett vis..bara mig själv att tänka på då..ser framemot den hur som!

Släpp loss..släpp ut och öppna upp..finns inget bättre, finns inget annat som hjälper...följa flödet och släppa kontrollen..se att det är lättare att ge efter än att göra motstånd..våga se sanningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!