Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 25 augusti 2010

Trött, tröttare, tröttast!









Jag är trött hela tiden..vad är det som händer??? Men jag är ute och går ändå..och gör magövningar..har man gett sig fan på nåt så har man! Jag ser min vältränade kropp (mage) framför mig...en bit kvar..men det kommer att bli en verklighet tillslut! Kommer inte ens ihåg hur det är att visa sig utan att en enda tanke på hur man ser ut ploppar upp..så vill jag ha det..jag vill vara nöjd med min kropp...och jag vill även må bra i kroppen , inte bara i själen...dom hör ju ihop som sagt. Idag var jag riktigt sugen på något...undrar hur många ggr man kan öppna ett skafferi för att varje gång inse att det finns INGET där att äta...inget med socker iallafall...tur det! Ne fy...inte förstöra detta nu..
Just nu skulle jag inte kunna ta EN bit av något söt..det skulle jag falla på...men jag längtar tills den dagen då jag kan göra det...ta en bit och sedan inte svälja hela chokladkakan hel å hållen! Bara ta lagom mycket..lagom är bäst...eller??!! =)

Kollar man på biggest loser så ser man ju att det är möjligt att gå ner i vikt..kan dom så kan jag!! 70 kilo går dom ner för tusan..sjukt! Jag har som mest 10 att gå ner...det borde jag klara!!

EN DAG I TAGET klarar man allt!


1 kommentar:

  1. Alla som nån gång velat gå ned några kilo vet hur jobbigt det är... Jag tycker du är såå duktig :) Kämpa på. Tänker på dej! Ha en fin helg nu. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!