Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 11 augusti 2010

Perfekt dag

I väntrummet...

Shiva busar

Tara letar kex =)


Åh vilken perfekt dag..jag har hunnit med fina saker idag..utan att stressa...bara varit..skönt..

Först en tripp till läkaren..han konstaterade att Elias behöver opereras...så på det viset är det ju inte perfekt..men det kommer gå bra..bara ett enkelt ingrepp..men det kommer nog svida i hjärtat när han ligger där ändå!

Sen träffa Anna och hennes fina vov...vi åkte till skogen. Elias fick leka eller jaga vovvarna..vet inte vad av det han gjorde =).
Anna min Anna..du är så fin så det värker i hjärtat! Blev ännu mer exalterad över att gå kurs2 nu. Jag vill, jag vill, jag vill komma ännu längre och djupare...det finns inget stopp i mig nu... Ända sedan jag grät har något verkligen släppt och något annat fått komma fram... JAG ÄLSKAR!

Annéa fick följa med faster till hennes jobb...(dagis) hon hade så kul..älskar att vara med faster ju!
Nu är vi hemma igen och jag känner hopp inför framtiden..jag har aldrig varit så sann och så pågång som jag är nu! Sakta men säkert kommer jag fram..det är värt allt slit i världen...för det handlar om mig och det är ju det som är viktigast..Jag!

Tacksam för alla fina i mitt liv som stannat under resan hittills...Ni är vid min sida för att ni är menade att vara det...TACK

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Det värker i ditt hjärta o det värmer i mitt av dina kärleksfulla ord/känslor... <3 Vi kan aldrig älska varandra nog mkt, så oändligt och fint att vi påminner varandra om all kärlek som finns...

    När du släppte ut gråten så öppna du för det nya, renade av det gamla o det nya vill in, en stark längtan som varit instängd sååå länge.. Allt kommer bli såååå bra, o jag får ta del av allt =) från den svåra sorgen till den totala friheten.. nu jävlar åker vi. PUSS

    SvaraRadera
  2. Hej Maria..
    Vilken kurs är det du ska gå? Vad e de ni gör?
    kramizz Annica

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!