Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 29 juli 2010

Fattar ni!!??




Imorgon skjutsar jag barnen till mormor och morfar...sen har jag och G hela dagen, hela kvällen och hela natten för oss själva.. vi hämtar dom på förmiddagen igen för att skjutsa till farmor och farfar..där lämnar vi dom för att ha ännu en hel dag en hel kväll och en hel natt för oss själva..inte helt själva för på lördagen ska vi på fest oxå...sjukt nice!!

Hur ofta är ett par hemma alldeles själva i huset...det händer inte ofta. Vi har inte planerat något..vi ska baravara!!!! Fattar ni?! Baravara!! Känslan av att inte ha ett enda måste eller en enda rutin eller ett enda krav är helt underbar. Jag är euforisk!
Oftast lämnar man bort barna för att festa eller något sådant...men imorgon lämnar vi för att ta hand om OSS..att bara få känna sig fri..fri att bestämma över sig själv för ett dygn eller två...det är ett MÅSTE för alla föräldrar. Att våga erkänna att NU är det dax för OSS att få det lugnt ett tag..att ha barn ÄR jobbigt..inte jämt..men det tar på krafterna..Jag föddes inte som mamma...och jag är mer än en mamma..jag har behov utanför moderskapet!!

Är skönt för barna oxå...att få paus från slitna föräldrar..leka med mor och far föräldrar är väl bäst!! =)

LÄNGTAR!!

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

1 kommentar:

  1. Ha en underbar helg i kärlekens tecken!!! kram S

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!