Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 18 juli 2010

Älskad och skyddad



Livet har sina vändningar...men alla händelser och alla människor du möter har något att lära dig. Allt händer av en mening. Jag tror ej på slumpen. Jag tror att det finns en plan och det är upp till dig att se den eller inte. Att bryta mönster eller inte. Att se möjligheterna när dom visar sig. Det är upp till dig. Att leva i dåliga relationer om och om igen...det är att inte se. Det är att leva i förnekelse om att det finns något bättre och kärleksfullare där ute. För det finns det alltid.
Om du till exempel blir sviken om och om igen av personer du tycker står dig nära.
Dom personerna lär dig att du behöver inte bekräftelse från någon annan än dig själv. Då är det upp till dig att säga. Nej er vill jag inte ha i mitt liv. Jag vill ha kärleksfulla relationer. Men att ändå kunna se att i en dålig upplevelse finns alltid något att lära.

Att greppa chansen när den kommer, att se, NU visar mig livet något..vad kan det vara? Se det och gör något fint av det. Det ÄR att vara medveten. För vi får tecken varje dag, varje dag får du tecken om vilken väg du ska ta.

Att i tunga tider verkligen be om hjälp..för hjälpen finns där. Just din ängel väntar på att få kunna ge dig hjälp. Dom går inte in förens du ber om den. Och allt dom vill är att hjälpa. Det är därför dom finns för dig. För att få dig att inse hur vacker och kärleksfull du är. Jag har verkligen förstått detta nu och jag ber om hjälp. Jag får den varje gång. Ibland måste man vara extra uppmärksam på hur dom ger den. Kan vara i att vissa saker händer för att du ska förstå, kanske behöver man inse att visa val i livet är dåliga för dig..då visar dom det..genom att öppna dina ögon när vissa saker händer. Sen är det upp till dig att byta spår eller att fortsätta i det gamla. Änglarna kan peka ut vägen. Men det är alltid du som går den. Det som är det vackraste i det hela är, att hur många ggr du än gör "fel" val, så står dom kvar. Du är alltid skyddad och älskad av din ängel.

I detta inlägg lade jag extra tankar till MB!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!