Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 6 juli 2010

Arg!




Jag är arg...jag känner mig inte arg..men ur min mun kommer arga ord och mitt tålamod är som bortblåst. Jag vill inte vara sån här! Jag är ju glad ju..är inne på min 8:e dag utan socker..visst kan det vara det..men det är något annat som vill ut tror jag..kan bara inte sätta fingret på det..har fått hosta igen..det tyder ju på att något inte sägs..men som vill sägas!
På tisdag ska jag och G till Katarina! Det ska bli skönt..kanske är därför jag är arg nu oxå..är något som vill rensas innan.
Är svårt med känslor..svårt att lära känna sig själv från grunden..men det är roligt och spännande oxå..En dag i taget! Det funkar för mig! En dag klarar jag allt!

Får bli spikmatta innan jobb ikväll..har nog fuskat med att landa den senaste tiden..det straffar sig direkt! Dax att ta hand om Maria igen!

Dexter- världens bästa tv-serie har börjat igen och jag missade första avsnittet av säsong 4 igår =(..men G var snäll och spelade in sista halvtimmen..TACK!

Ha en fin dag alla fina där ute! Glöm inte att DU är det viktigaste i DITT liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!