Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 14 juli 2010

Förhållande



Det är inte lätt att leva i ett förhållande..dom som säger annat lever i en annan värld.. Jag är så glad att G följde min önskan om att träffa Katarina. Det har gjort oss gott båda två. Hon är ju underbar och gör alla i sin närhet underbara, så det kan ju inte bli fel!

Just nu är det bättre än vad det varit nånsin..jag går min resa, G går sin och så har vi vår gemensamma resa.. den kräver jobb och mycket tålamod. Det viktigaste just nu är att vi skapar egentid. Bara vi..skaffa barnvakt minst en gång i månaden och bara ÄR..bara VI ihop..behöver inte ens åka nånstans..bara vara hemma vi två i huset själva..det händer ju nästan aldrig. Det ska vi ordna.

Hittar vi oss själva så hittar vi även varandra ihop..Vi har stor potential och om vi bara öppnar oss för det sanna så finns det inga hinder för att vi skulle få det underbart ihop. Kul ihop. Lätt att tappa det där, att ha kul ihop. Blir mycket rutiner och barn i vardagen.. Spela badminton skulle va nice..det tycker vi båda om..röra på sig är ju aldrig fel heller!

Jag är helt slut efter gårdagen. Behandlingen gick väldigt djupt denna gång. Var mycket som behövdes rensas bort.. Kände mig trött och tom i morse..jag börjar känna livet så sakteliga nu igen..Mycket som händer i kropp och själ..det är utmattande.

I okt blir det fint! 4 tjejer som åker dit =) Jag älskar när människor i min närhet är villiga och modiga nog att följa sitt hjärta och öppna upp! Det är sann glädje och kärlek till sig själv!

Tack för en fin dag bejbi!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir av att höra att din kille följde med och att det gick bra! Jag känner ofta att det bara är jag som jobbar med mig själv för både min egen skull och mitt förhållande. Killen vet ju inte riktigt vad han ens behöver jobba med eller på vilket sätt. Killar brukar ju inte granska sig inifrån direkt..Men nu gav du mig inspiration för att i framtiden få med honom på de resor vi går igenom...Tack!
    Kram Matilde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!