Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 22 juli 2010

Tack fina dotter!


Haft en underbar dag med min underbara dotter! Vi åkte till G-vik och badade inne..var tyvärr inget väder för utebad..vi hade sååå roligt..vi gick faktiskt ut en sväng ändå..är det sommar så är det..Jag och två av mina vänner som var med åkte den stora kanan som är där ute...jag påpekade att våra bh-ar skulle flyga...vilket min oxå gjorde...haha, den vara bara en enda rul när jag slog ner i vattnet..=)

Annéa älskar verkligen att bada...hon simmar å simmar..får bli simskola för henne nästa sommar! Är så värdefullt med dessa stunder ensamma ihop..Nu hade vi ju med oss tre barn och vuxna till. Men det kräktade inte in på vår egentid..

Efter allt badade tog vi en sväng på stan med Sara och Wille =)

Tack älskade dotter för en fin dag!!

Tack bebismaffian för en fin dag!











I paradiset





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!